Clientul poate solicita returnarea produselor în urmatoarele situatii:

  1. Produs care nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra clientul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pâna la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul înlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre client.
  1. Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Clientul va refuza receptia. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pâna la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul înlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre Client.
  2. Renuntarea la cumparare
In urma finalizarii unei comenzi de catre un potential client, se va trimite pe adresa pe e-mail al acestuia o factura proforma cuprinzand date de contact, valoarea comenzii si a transportului, inclusiv TVA, aceasta avand ca scop doar confirmarea comenzii.
Clientul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Clientul va putea solicita schimbarea produsului, în termen de 24 de ore lucratoare de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. În cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. În situatia în care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. SC DEPODISTRIB SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce clientul a returnat produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, înlocuirea acestuia, se va face în cel mult 30 de zile de la retur.
Cererea de returnare trebuie sa cuprinda datele de identificare ale produsului si ale persoanei care l-a achizitionat. Pe lânga cerere, dosarul trebuie sa contina factura în original, cât si copie dupa buletinul persoanei pe care a fost facuta factura.
Returnarea banilor ori, dupa caz, înlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua în urmatoarele conditii:
  • În cazul în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat
  • Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele originale trebuie mentinute intacte
Daca produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca si nou, SC DEPODISTRIB SRL are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea în stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vânzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, în cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.
În cazul returnarii/înlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/înlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare în mod repetat va putea fi considerata un abuz.
În cazul în care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea în perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale în vigoare.
NOTA: În orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie în aceeasi stare, în ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si împreuna cu toate documentele care l-au însotit (factura, certificate de garantie etc.).
În momentul efectuarii unei comenzi on line, Clientul declara ca a luat cunostinta si este întru totul de acord cu cele mentionate mai sus.